Re: [Linux-programlama] iþ : WEB PROGRAMCISI (ÝZMÝR)

From: serdar soytetir (tulliana@gmail.com)
Date: Tue 06 Jun 2006 - 11:29:02 GMT

Merhaba,

06.06.2006 tarihinde ik ed <ik_ed@yahoo.com> yazmış:

> Kurulum aşamasındaki bilişim şirketinde görevlendirilmek üzere
> PHP/MySQL programcısı aranmaktadır.
>
> *İş Tanımı:*
> **
> v Öncelikle şirketin sitesiyle ilgili tüm işlerin yürütülmesi
> v Şirketin bilgi işlem alt yapısıyla ilgili işlerin yürütülmesi
> v Potansiyel yatırımlarla ilgili araştırmaların yapılması
> v İleriki yıllarda Bilgi İşlem Müdürlüğü yapacak şekilde kendisini
> eğitmesi
>
> *Adayda Aranan Özellikler:*
> o Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmuş veya son sınıf
> [...]
Kusura bakmayın ama böyle bir iş ilanı insanların zamanını boş yere
harcamalarına neden olmaz mı?
Aradığınız özellikleri güzel tanımlamışsınız. Peki siz başvuranlara ne
vaadediyorsunuz?
Lütfen yanlış anlaşılmasın, bu iş için başvuracak filan değilim, halihazırda
birkaç işim var.
Burada iletişimin _iki yönlü ve açık_ olması gerektiğinden bahsetmek
istedim. Bu şekilde yazılan bir ilanı okuyan potansiyel aday şöyle düşünürse
pek de haksız sayılmaz: "Bana ne vaadettiğini bile açıklamayan/gizleyen bu
firma orada çalışsam da bana değer/önem vermeyecektir, alternatifimi bulduğu
ilk anda benimle çalışmak istemediğini söyleyecektir vs."
Neyse sanırım anlaşıldı ne demek istediğim.

İyi Çalışmalar...

--
Serdar Soytetir