[Linux-programlama] iş : WEB PROGRAMCISI (İZMİR)

From: ik ed (ik_ed@yahoo.com)
Date: Tue 06 Jun 2006 - 10:53:28 GMT

Kurulum aşamasındaki bilişim şirketinde görevlendirilmek üzere
  PHP/MySQL programcısı aranmaktadır.

  İş Tanımı:

  v Öncelikle şirketin sitesiyle ilgili tüm işlerin yürütülmesi
  v Şirketin bilgi işlem alt yapısıyla ilgili işlerin yürütülmesi
  v Potansiyel yatırımlarla ilgili araştırmaların yapılması
  v İleriki yıllarda Bilgi İşlem Müdürlüğü yapacak şekilde kendisini eğitmesi

  Adayda Aranan Özellikler:
  o Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmuş veya son sınıf öğrencisi
  o Analitik düşünebilen, araştırmacı, mesleki konularda kendini geliştiren, yenilikleri takip eden, Çalışmalarında kaliteye ve ayrıntıya çok önem veren

  o PHP diline hakim
  o MySQL-PHP uygulamalarında tecrübeli; daha önce yaptığı PHP-MYSQL bazlı çalışmaları sunabilecek.
  o Optimize kod yazabilecek, belirlenen framework ve kodlama standartlarını takip edebilecek
  o Linux işletim sisteminde yardim almadan çalışabilecek kadar bilgili.
  o İngilizce okuma, okuduğunu anlama ve yazma ile problemi olmayan. Okuduğu teknik dokümanları (özellikle İngilizce) yardim almadan (sözlük, vs.) anlayabilecek ve uygulamaya koyabilecek.
  o Grafik tasarımı yapabilen

  o Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya en az 2 yıl tecilli
  o İzmir’de ikamet eden
  o Esnek çalışma saatlerine uyumlu
  o Sigara kullanmamak, Php dışında programlama dillerini bilmek ve uygulamış olmak tercih sebebidir.

  Adaylar özgeçmişlerini ik_ed@yahoo.com adresine gönderebilirler.

  Tüm başvurulara 30 Haziran sonrasında cevap verilecektir.

  İyi günler…