Re: [Linux-programlama] Neden C de yazmayalim ki?

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Tue 25 Jul 2006 - 21:30:53 GMT

Peki sizin derdiniz nedir?
Arkadas orda php + gtk konusunda uak bir hata yapmis evet

Php yi hem console dan hemde web arabiriminden kullanabilirsiniz
Php isinizi gormuyor mu diyelim ??? Console olarak
Ayrica arkadasin dedigi gibi ... C programinizin ciktisini alir php de
kullanabilirsiniz
C ciktisi ile de yetinmem ben diyorsaniz ??
sql connection la veritabanina C programinizdan gomuverin??

Yapmak istediginiz tam olarak nedir?
Bence asil onu irdelemek gerek