Re: [Linux-programlama] PHP ile üyelik aktivasyon işlemi

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sat 26 Aug 2006 - 23:22:59 GMT

Merhaba,
açıkçası bu sistem eğitimciler için geliştirilmiş olduğundan, eğitimciler
dışında öylesine kayıtların önüne geçmek istiyorum. Açıkçası hangi
eğitimcilerin kayıt olacağını da bilemediğimden kayıt ol linkini kaldırmak
işime gelmiyor. Bir de benim bunu yapmadaki asıl amacım, ben üyelik isteğini
onayladıktan sonra veritabanı ve klasörlerin oluşturulması. Asıl amaç
aslında otomatik oluşturulacak ve gereksiz olacak klasör ve veritabanlarının
oluşturulamaması. Muhtemelen bu iş için ayrı bir veritabanı oluşturup,
üyelik taleplerini oraya alarak ve uygun olanlara izin vererek oluşturulması
olacak, benim aklıma gelen şimdilik bu....
İlginize teşekkürler...

26.08.2006 tarihinde TARIK AKCIN <t_akcin@hotmail.com> yazmış:

--
v e l i   a k ç a k a y a