RE: [Linux-programlama] PHP ile üyelik aktivasyon işlemi

From: Yılmaz ŞİPKA (bilgi@okyanusmedya.com.tr)
Date: Sat 26 Aug 2006 - 10:41:16 GMT

Eğer şifreyi kendi seçsin diyorsan üye olduğu sırada rastgele oluşturacağın
bir kodu veritabanına o üye adına kaydet ve bu kodla oluşturacağın bir linki
üyenin mailine gönder.

Mailindeki linke tıklayıp siteye geri döndüğünde de mail adresiyle bu kod
tutuyormu kontrol edersin. Eğer kod tutuyorsa veritabanından bu kodu
silersin.

Üye girişi yapılırkende bu kod varsa aktivasyon yapılmadığına dair uyarı
verirsen işlem tamam demektir.

Yılmaz ŞİPKA

  _____