Re: [Linux-programlama] Ev yapimi Linux

From: Yaşar ŞENTÜRK (yasar@dijitaltek.com)
Date: Thu 24 Aug 2006 - 07:53:01 GMT

Merhaba;

Niyetim kimsenin hevesini kırmak değil. LFS ile uğraşmak tabi ki insana birçok
şey öğretecektir. Fakat LFS' ye bu kadar uzun zaman harcayıp, her sorun
çıktığında Türkçe kaynak aramak yerine, LFS ile ilgilenmeyi bir süre
erteleyip, İngilizce' yi döküman okuyabilecek kadar geliştirmek daha iyi olur
diye düşünerek bir tavsiyede bulundum. Böylelikle hem döküman ararken "illa
Türkçe olmalı" demeye gerek kalmaz, hem de LFS gibi şeylerle uğraşırken bir
yanlışlık yapıldığında alınan hata mesajlarında ne demek istendiği daha iyi
anlaşılmış olur.

Per 24 Ağu 2006 08:05 tarihinde, Çağlar AKYÜZ şunları yazmıştı:

--
Yaşar ŞENTÜRK