Re: [Linux-programlama] Ev yapimi Linux

From: Çağlar AKYÜZ (caglar@bilkon-kontrol.com.tr)
Date: Thu 24 Aug 2006 - 05:05:36 GMT

Yaşar ŞENTÜRK yazmış:
> Size kendi kendinize bir dağıtım yapmakla harcayacağınız vakti (günlerinizi
> belki de haftalarınızı alabilir) İngilizce' nizi geliştirmek için
> kullanmanızı öneririm. Bu sayede ileride belki o dökümanın Türkçe çevirisini
> siz yaparsınız.

Bu yaklaşım mantıklı ve gerçekçi olmakla beraber ( haftalarca veya
aylarca demek daha doğru olurdu bence!) bu işi yapmaya hevesli
arkadaşların hevesini kırmasını istemem. Unutmamak lazım ki bu kadar
yoğun bir çalışma size Linux hakkında çok fazla deneyim katacaktır.
Linux konusunda uzmanlaşmak isteyen herkese öneririm.