Re: [Linux-programlama] Ev yapimi Linux

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Wed 23 Aug 2006 - 22:34:43 GMT

Türkçe kaynak sıkıntısı gerçektende bir problem..
belgeler.org'un çabaları büyük övgüyü hakediyor.
Aslında Pardus' un yaratıcılarından böyle bir döküman çıksa ne güzel olur.
Gerçi vardır belkide... sadece küçük bir google taramasından sonuç alamadım.

Linux bilmek veya öğrenmek için gelişmiş bir ingilizcenizin olması
gerektiği fikri bence biraz ağır kaçmış.

http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/Linux_From_Scratch_-_LFS_Projesi
adresinde GELECEK LINUX grubunun bu konuda türkçe döküman çalışmasının
linki var.
http://lfs.geleceklinux.org/
"Birkac gunlugune toparlanma calismalari..."
diye bir ibare koymuşlar.Bu linki beklemenizi yada bu çalışmayı yapan
arkadaşları
bulmaya çalışmanızı öneririm.

Sevgiler,
Rüştü