Re: [Linux-programlama] PHP masterpage benzeri bir yapı var mı?

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 04 Aug 2006 - 08:17:33 GMT

Fri, 4 Aug 2006 11:10:18 +0300, "Onur Canci" <onur@canci.net> :

> PHP'de ASP.NET 'teki gibi "Master Page" benzeri bir yapı var mı?
> Yada PHP Nuke benzeri sistemlerde temalama işlemleri nasıl çalışıyor?
> PHP Nuke kodlarına baktım ama daha önce PHP Nuke ile hiç
> uğraşmadığımdan dolayı mantığını çözemedim.
> Bu konuda bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirse çok sevinirim.
Master page'in ne yaptigini anlatsaydiniz, ASP bilmeyenler olarak daha
kolay yardimci olabilirdik :)

asp "master page" php diye tarayinca ilk sayfada soyle bir makale
cikiyor :

http://spinningtheweb.blogspot.com/2006/07/approximating-master-pages-in-php.html

Sablon kullanmak icin bir motor ariyorsaniz Smarty'e goz atabilirsiniz.

http://smarty.php.net

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693