[Linux-programlama] PHP masterpage benzeri bir yapı var mı?

From: Onur Canci (onur@canci.net)
Date: Fri 04 Aug 2006 - 08:10:18 GMT

PHP'de ASP.NET 'teki gibi "Master Page" benzeri bir yapı var mı?
Yada PHP Nuke benzeri sistemlerde temalama işlemleri nasıl çalışıyor?
PHP Nuke kodlarına baktım ama daha önce PHP Nuke ile hiç uğraşmadığımdan
dolayı mantığını çözemedim.

Bu konuda bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirse çok sevinirim.

Teşekkürler

--
M. ONUR CANCI