Re: [Linux-programlama] PHP ile COM1

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Fri 21 Apr 2006 - 22:34:53 GMT

Merhabalar
Ama atlamamanız gereken bir noktada Eğer PHP nin koştuğu istem
WinXP veya NT köklü bir sistem ise bu sistemlerde programların
paralel porta erişimi yasaklanmıştır. bunun için ufak hilelere
başvurmanız gerekebilir ( kernel modda yazilmiş nt için driverlar mevcut )

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/