Re: [Linux-programlama] gcc for windows

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Thu 20 Apr 2006 - 15:35:12 GMT

VC C89 kullanır projenizi linux altında devam ederken C99 kodlamasına
geçti iseniz büyük ihtimalle derlenken hata verecektir.

gcc için -std=C99 argünanını ekleyip tekrar deneyebilir misiniz ?
(Dev C içinde derleyici parametreleri kısmına eklenebiliyor diye hatırlıyorum)

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/