Re: [Linux-programlama] gcc for windows

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Fri 21 Apr 2006 - 15:18:23 GMT

Serkan Coban wrote:
> Devcpp bir IDE'dir arka planda gene gcc olsun mingw olsun bir compiler
> kullanir. Verilen hata mesajlarini ve kodu gonderebilirmisiniz?
>
> On 4/20/06, *Emre Ersin * <emreersin@baskent.edu.tr
> <mailto:emreersin@baskent.edu.tr>> wrote:
>
> http://www.bloodshed.net/devcpp.html

Devcpp denedim VC denedim olmadı. verdiği hata ilginc şoleki.
eğer function içinde değişken tanımlarsam int i; gibi
syntax error missing befor ; gibi bi mesaj veriyor VC++ bi benzerinide
devcpp veriyor.
ancak değişkenleri function dışında tanımlarsam sorun yok.
bunun dışında yine abuk bazı hatalar veriyor. makinamda windos kurulu
olmadığı için tam hatırlıyamıyorum ama bana daha cok derleyicidenmiş
gibi geldi. veya satır sonları ile ilgili bi sorun olabilirmi acaba diye
düşündüm (aptalca ama denedim işte..) satır sonlarını windos yaptım.
gene olmadı. bu arada, projeye VC de başladım demiştim, o zamandan kalma
bi yedeğim var ve o sorunsuz compile oluyor. üstelik yedekteki projemde
aynı fonksiyonlar ve değişkenler hata vermiyor. dosya yapılarında bi
sorunmu var acaba diye düşünmek geliyor içimden :(