Re: [Linux-programlama] php de dosya saklama

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 19 Apr 2006 - 09:46:00 GMT

Cozum cok basit.

1. MySQL'de dosya saklama: Eger dosya boylari cok buyuk degil, adet cok
fazla yukselmeyecekse ise yarar

2. PHP ile aktarma: Dosyalar web agacinin disinda ama PHP'nin erisebilecegi
bir klasorde saklanir, kullanici istediginde eger sifre vs bilgileri
dogruysa php kodu dosyayi acar ve kullaniciya uygun header kodu ile birlikte
postalar. Bu sistemde her tipte ve buyuklukte dosya saklanabilir

3. Dosyalar web agaci icinde bir klasorde saklanir ama uygun .htaccess
dosyalari vs ile erisim engellenir. Yonetimi 2'ye gore daha zor olacaktir.