Re: [Linux-programlama] php de dosya saklama

From: mohikan (mohi_chan@yahoo.com)
Date: Wed 19 Apr 2006 - 09:15:12 GMT

en basit şekilde dosyalarının path ini

ziyaretçi görmesin istersen, bir php dosyasından bu dosyanı açar, dosya türüne göre header larını gönderir ve dosyanın içeriğini yazdırırsın.

daha paronaya durumlar için, ilk yola destek vermek için dosya içeriğini db de saklamak, web server altında authentication gerektiren bir klasöre koymak, hotlink protection ile engelleme düşünülebilir.

B�nyamin �nan <blacknightro@gmail.com> wrote: selamlar,
sadece kayitli uyelerin dosya indirebilecegi bir sey yapmak istiyorum... ( dosyalari FTP de sakliyorum... )
kayit olamayanlar dosyalara ulasamayacak
yardimci olabilir misiniz ?
nasil yapabilirim?

# bildigim tek sey hicbirsey bilmedigim
# The only thing I know is that I know nothing