Re: [Linux-programlama] Çoklu Oturum Açmayı Engelleme

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Tue 18 Apr 2006 - 11:39:13 GMT

kullanicinin her girdigi sayfada kullanici zamanini veritabanina not alin ve
aktiflik ile ilgili bir deger belirleyin. aktif mi sorusuna 1 degeri
donuyorsa baska bi kullanici bu kullanicinin kullanici adi ve sifresini
kullanmasin ..
zaman asimini da 5 dakika yapin ve her sayfa gecisinde bunu sql de tutarak
kontrol ettirin.
ip felan da tutarsaniz o kisiyi yeterince kontrol altina almis olursunuz
diye dusunuyorum ...