Re: [Linux-programlama] linux delphi ve database

From: Furkan Duman (coderlord@gmail.com)
Date: Thu 15 Sep 2005 - 14:05:19 EEST

Kylix ile,

Intraweb kullanabilirsiniz.
Apache CGI veya Shared moduller oluşturabilirsiniz.
Web Servisleri kullanabilirsiniz.

Veritabanından yana pek bir kısıtlama yok. IBX ile Interbase/Firebird
bağlantısı yapabilir. dbExpress ile MySQL, MS-SQL, Oracle, Access gibi
bilumum DB'ye bağlantı sağlanabilir.

Benim önerim Intraweb veya Web Servisleri kullanmanız yönünde.
İstediğiniz projeyi çok kısa süre içinde hazırlama şansına sahip
olursunuz.

Bunların hiçbiri maalesef opensource değil.

delphi.about.com veya www.drbob42.com adreslerinde daha fazla bilgi
bulabilirsiniz.

15.09.2005 tarihinde hakan@soulmaster.org <hakan@soulmaster.org> yazmış: