Re: [Linux-programlama] linux delphi ve database

From: hakan@soulmaster.org
Date: Thu 15 Sep 2005 - 13:42:54 EEST

Opensource bir cozum olmayacak fakat MYDAC ya da FIBPlus kullanabilirsiniz.

MYDAC ile MySQL, FIBPlus ile de Firebird kullanabilirsiniz. Bu bilesen paketleri
belli kosullarda kaynak kodu ile birlikte satin alinabiliyor. Her ikisinin de
CLX destegi var. Windows/Linux gozetmeden kullanabilirsiniz.

Hakan POLATKAN

--

---------------------------------------------------------------- This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.