Re: [Linux-programlama] Valgrind ve libc problemi

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sun 20 Nov 2005 - 22:22:24 EET

Merhaba,

> Cumartesi 19 Kasım 2005 10:42 tarihinde, Aykut KOÇAK şunları yazmıştı:

> Çıktıya bakmadım ama yazdığınız koduda eklerseniz en azından test edip
> sorunu görme şansımız olur (libc mi, kodunuz mu, valgrind mi hatalı yoksa
> hata falan yok mu) gibi...

Kodunuza gerek yok. Çıktı son derece açık.

Öncelikle valgrind 2.4 yerine 3.1 serisini ama en azından 3.0 serisi ve
glibc2.3.supp patchi içindeki index-not-intercepted-early-enough-HACK
patchleri yapılmış olanını kullanmanız gerekmekte. ama önerim 3.1 SVN
kullanmanız.

Sorun kodunuzda değil, ld de de değil yani sorun valgrind ve ld arasındaki bir
race dolayısı ile.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri