Re: [Linux-programlama] Valgrind ve libc problemi

From: S.Çağlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Sat 19 Nov 2005 - 23:31:54 EET

Cumartesi 19 Kasım 2005 10:42 tarihinde, Aykut KOÇAK şunları yazmıştı:
> C ile bir merhaba dünya programı yazıp valgrind ile test ettiğimde
> ekdeki çıktıyı alıyorum. /lib/ld-2.3.5.so kütüpanesinde 5 adet hata
> buluyor. Ayrıca tüm programlar için "malloc/free: 31 allocs, 21 frees,
> 4216 bytes allocated." benzeri bir hata veriyor. Tüm programlarda 10
> adet alloc/free farkı var. Bu durum C kütüpanesi için normal bir durum
> mudur? değilse bilinen bir hatamıdır? Sizce uzun süreli çalışmalarda (
> yeniden başlatma olmadan ) sorun çıkarabilir mi ?
>
> Haftasonu zamanı ve bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa memnun olurum.

Çıktıya bakmadım ama yazdığınız koduda eklerseniz en azından test edip sorunu
görme şansımız olur (libc mi, kodunuz mu, valgrind mi hatalı yoksa hata falan
yok mu) gibi...

Malum hello world çok çeşitli yazılabilir :), bkz:
http://www.gnu.org/fun/jokes/helloworld.html

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>