[Linux-programlama] PHP de veri gönderme

From: Abdurrahman ÖZBEYAZ (aozbeyaz@hotmail.com)
Date: Fri 18 Nov 2005 - 14:18:21 EET

Merhabalar,

Arkadaşlar ben PHP ile bir web sitesi tasarlıyorum. Formlar yardımı ile bir
sayfadan diğerine veri göndermek isitiyorum ama sadece submit olarak bu
mümkün olabiliyor. Ben ayrıca bir veriyi diğer bir sayafaya bir link
vasıtası ile göndermek istiyorum. Bu konu hakkında bir bilginiz varsa
paylaşırsanız sevinirim.

İyi çalışmalar.

Sevgi,Saygı
Abdurrahman ÖZBEYAZ