[Linux-programlama] Download programi yazimi.

From: Ahmet YILDIRIM (ahmet.yil@gmail.com)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 11:14:44 EET

Merhabalar,

Odev olarak bir download server ve buna baglanacak olan client programi
yazma isini aldim.

Olay su:
server birden fazla baglantiya izin verecek ve istenen dosyayi parca
parca farkli baglantilara gonderebilecek.
client ise dosya isteginde bulunacak ve parcalari alip tek bir dosya
haline getirecek. Bunu linux altinda yapmak istiyorum daha fazla
ogrenmek ve linuxu kavrayabilmek icin.
GUI olursa cok daha guzel olur. guiden once temel mantik olarak neleri
yapmam gerektigini ve eger verebilirseniz kod parcalarini bekliyorum.

Tesekkurler
Ahmet YILDIRIM