Re: [Linux-programlama] jsp encoding....

From: Ethem AY (ethemay@gmail.com)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 09:54:16 EET

<jsp:include page="header.jsp" flush="false"/>
<%@ page contentType="text/html; charset=ISO-8859-9"
pageEncoding="ISO-8859-9" %>
<%@ page import="java.sql.*" %>
<%@ page buffer="32kb" %>
<%@ page errorPage="errorPg.jsp" %>

<%
                if(request.getCharacterEncoding() == null)
                  request.setCharacterEncoding("iso-8859-9");
%>

slm arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum. sorunu bu şekilde çözebildik...

Saygılar...

Cem sayınbaş yazmış: