Re: [Linux-programlama] jsp encoding....

From: Cem sayınbaş (cemsayinbas@gmail.com)
Date: Tue 15 Mar 2005 - 22:43:20 EET

Bu sorunla bizde çok uğraştık.Page directive'inin bütün sayfaların en
başında bulunması gerekli.Sadece header'ın içinde bulunması bütün
sayfalara etki etmiyor,header'ı include etmiş olsan bile o sayfanın en
başında page directive'i bulunmalı.Tabi header'ın içindede
bulunmalı.Ayrıca böyle yapınca sorun çözülmezse "form requestEncoding"
tarzı bişey olmalı onuda sayfaya koy.
Ben jstl kullanıyorum <fmt:requestEncoding /> 'i sayfaların başına
ekleyip,bütün sayfaların ilk satırınada page directive'ini koyunca
herşey düzgün çalışıyor.Ancak bizim çalıştığımız database utf-8.Ancak
bir fark yaratacağını düşünmüyorum...