Re: [Linux-programlama] X Window için program nasıl geliºtirilir?

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 13:29:55 EET

Selamlar..

XGrabPointer elbette uygundur. Ama uygulamanizin tum sistemdeki mouse
davranisina hakim olmasini saglamaz. Daha dogrusu bazi uc durumlarda
bunun is gormemesi mumkundur.

Fareyi yakalamak, ele gecirmek degil muhim olan. Onu hangi amacla
yakalamak istediginiz. Onu yemek mi istiyorsunuz, kuyrugunu mu
koparacaksiniz, paketleyip sevgili kediniz Sarman'in yasgunu hediyesi mi
yapacaksiniz?

Belki yapmak istediginizin daha garantili, daha kestirme bir cozumude
olabilir.

Saygi ve sevgiler.