[Linux-programlama] X Window için program nasıl geliştirilir?

From: Onur Canci (onur.canci@gmail.com)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 11:32:50 EET

Ben gazi üniversitesi bilgisayar mühendisliği birinci sınıf öğrencisiyim.
c/c++ ile bilgisayarın faresini kontrol eden bir program yazmak istiyorum,
(not bu program aktif olan program penceresindeki fare yi değil tüm
sistemin faresini kontrol etmeli)
bunun için daha önce gönderdiğim mailllere gelen cevaplar
doğrultusunda bir araştırma yaptım
ve bu işlemin XGrabPointer() fonksiyonu ile yapılabileceği kanısına ulaştım.
Birinci sorum : bu işlem için XGrabPointer() fonksiyonu uygun mu?
İkinci sorum : eğer XGrabPointer() bu iş için uygunsa kaynak koda
hangi dosyaları dahil etmem lazım ve bu fonksiyonu nasıl
kullanabilirim.

Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

iyi çalışmalar.

--
ONUR CANCI