Re: [Linux-programlama] Re: csharp exe sini framework olmadan calistirmak

From: Caner (ckurt@tasarimnoktasi.com)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 02:23:13 EEST

Baþer GÜVENÇ wrote:

>Caner bey C# programlama dili ECMA'da standartlasmis bir programlama
>dilidir.

  Yani? Bu .NET için tasarlanmadığı anlamınamı gelir? Bunu
söylemekteki amacınızı anlıyamadım. SVG'yi de w3 konsorsiyumu
kabul etmiştir ve standardizasyona uğramıştır ancak proje ADOBE'ye
aittir. Tıpkı STL'nin HP'ye veya UML'nin MS'e ait olduğu gibi.
Hatta DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD-RAM bunların hepsi standarttır... Bilmem
anlatabildim mi?

>Mono platformu disinda siz C#' in derleyicisini cekebilirsiniz. Lisansi
>ozgur bir lisanstir. Linux'la alakasi vardir. Mono gercekten Linux ile buyuk
>entegrasyonu olan ozgur bir yazilim projedir.

  Eminim bulabilirim? Hatta COBOL veya BASIC derleyiciside bulabilirim,
Hatta kimbilir belki "Höbölö" derleyicisi bile bulabilirim. Bu onlarla
linux programlama yapabileceğim anlamına gelmez. Ki zaten yapmakta istemem.
Özgür yazılım kısmına verdiğim cevabı bir önceki postada bulabilirsin.

>Emulator degildir. Simulator
>degildir.

  Emülatör veya Simulatör olduÄŸunu kim iddia etti ki? Zaten bir dil emülatör
veya Simulatör olamaz. Ancak "Aroma ile Meyve aynı şey değildir.". Yaklaşık
aynı tadı alabilirsiniz, ama emin olun aynı değildir. Sizede tavsiyem
derlenip, yorumlanan dil/platformları araştırmanız. Mesela JAVA veya .NET .

Saygılar.