Re: [Linux-programlama] C ve MySql hakkinda bir soru. cok oluyorum galiba :)

From: Emre Turkay (emre.turkay@vanderbilt.edu)
Date: Fri 10 Jun 2005 - 01:02:48 EEST

Abdullah Bey,

Her ne kadar kullandiginiz programlama dili C olsa da, C ve C++'in
kardes diller oldugunu vasayarsak internetten cesitli (ODBC'den daha
yuksek seviyede) C++ kutuphaneleri bulup, onlari kullanabilirsiniz.
Kullandigim ve memnun kaldigim bir ornek: OTL
(http://otl.sourceforge.net). Hem C++ iostream hem de stl
algoritmalarina uyumlulugu ogrenme surecini bir hayli kisaltiyor.

Iyi calismalar,

emre