Re: [Linux-programlama] CMS Alternatifleri

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 17:19:13 EET

Merhaba,

On Fri, 6 Jan 2006, Web Developer wrote:

> Oysa her işimizi gören güzel hesap makinelerini alıp da kullanmak ve hesap
> makinesini yapmak için uğraşacağımız zamanda bir adım sonraki işlere zaman
> ayırsak daha iyi olmaz mı?

Bence olmaz. Çünkü olay basit bir hesap makinesi değil.

Bu portal yazılımlarının hemen hemen hepsinin sürekli güvenlik açığı
dertleri var. Bu da ilk güvenlik açığında sizin sisteminizin de sorun
yaşaması demek. Sürekli güncel tutabileceğim derseniz sorun yok. Takip
etmeniz gerekli.

Bugün Nuke tadındaki yazılımlar artık baştan yazılmayı gerektirecek
noktada. Kod tabanının da değişmesi gerektiğini düşünüyorum.

Yazılacak çok şey var aslında bu konuda ama olayı basite indirgemeden
düşünmekte fayda olduğunu belirtmek istiyorum.

Saygılar

--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri         -          http://www.kivi.com.tr