Re: [Linux-programlama] CMS Alternatifleri

From: Yüksel ÖZCAN (Vektör Yazılım) (yuksel@vektoryazilim.com)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 17:07:11 EET

mkportal a baktiniz mi? forum olarak ta smf forum oneriyorum.
mkportal icin www.mkportal.gen.tr
smf icin www.simplemachines.org

mkportal foruma dayali olarak kendini ayarliyor. Forumun temasini
alabilme yetenegi var. IPB, phpbb, smf, vs. forumlari destekliyor. Ters
olan ise once forumu kurmaniz gerekiyor, ondan sonra mkportali :)

Web Developer yazmış: