Re: [Linux-programlama] İşletim Sistemini Öğrenmek

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 12:24:55 EET

Merhaba;

O link biraz karışık gelgi galiba. Orada yer alan Q_ ile başlayan
macrolar qt için ama dogrudan kullandığı pek çok makro var onlar için
bir şeye ihtiyacınız yok.

Ayrıca bir hazır örnek isterseniz:
**************************************
#include<stdio.h>
#ifdef __linux
#define OS "LINUX"
#endif

#ifdef __sun
#define OS "SUN SPARC"
#endif

#ifdef __sgi
#define OS "SGI"
#endif

#ifdef __CYGWIN__
#define OS "CYGWIN"
#endif

#if (defined(WIN32) || defined(_WIN32) || defined(__WIN32__) ||
defined(__NT__))
#define OS "WINDOWS"
#endif

int main()
{
printf("\nCalistigim Sistem %s\n\n", OS);

return 0;
}

bu örnek kesinlikle çalışıyor.

Ayrıca bir link isterseniz: