Re: [Linux-programlama] İşletim Sistemini Öğrenmek

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 03:47:50 EET

Selamlar,

Söylediğiniz şeyi bugün inceleme fırsatım oldu. Bahsettiğiniz olay
yalnızca QT kütüphanelerini dahil etmekle mümkün oluyor sanırım ?

#ifdef LINUX
printf("LINUX\n");
#endif

Bu şekliyle çalışmıyor. Python normalde işletim sistemi için POSIX
kelimesini döndürüyor, acaba aynı şekilde bu değişken de POSIX midir ?
Global değişkenlere bakmak lazım anladığım kadarıyla ama daha
taşınabilir bir program olması için Windows ve Linux'da işletim
sistemini aynı kodla öğrenebiliyor olmam lazım..

Tekrar teşekkürler..

Cem Ahmet MERCAN (HBM) yazmış: