[Linux-programlama] gcc

From: Linux (linux@frdgroup.com)
Date: Wed 26 Jan 2005 - 17:59:09 EET

Selamlar,
Redhat 8 kurulu makina bazı CPAN yüklemeleri yapmak istiyorum ancak make ve install esnasında gcc command not found erroru ile birlikte manual install önerisi alıyorum.
gcc veya sistemde eksik olan nedir, nasıl giderilir veya perl modulu temel olarak commpress:::zlib bunu nasıl manual install edebilirim. Yardımcı olabilecek arkadaşalara şimdiden teşekkürler,,
 saygılar, iyi günler

F.Dirol

htttp://www.turktravelnet.com