Re: [Linux-programlama] Dosya Yazma & Okumayla Ilgili Sorun

From: Ali Alphan Bayazit (listec@bayazit.org)
Date: Wed 26 Jan 2005 - 11:57:30 EET

On Wed, 2005-01-26 at 04:51 +0200, Alper KANAT wrote:

> tunix@tunix:~/DivX Projesi$ divx
> Istanbul Kanatlarımın Altında 2 Var 2 4.2 Mert ÜLKER
> Istanbul Kanatlarımın Altında 2 Var 2 4.2 Mert ÜLKER
>
> Yani çıktıyı 2 kez yazıyor. Tahminimce while döngüsünden ve binary
> dosyanın içindeki eof karakterinin değişik yazılmasından kaynaklanan
> bir
> problem var ama henüz ne olduğunu anlayamadım. Bu çıktıyı teke nasıl
> indirebilirim ? Teşekkürler...

mektubun tamamini okuyamadim,

ama kodda soylediginiz donguye baktim
sorunun temeli c deki feof un okumaya calismadan bittigini anlayamiyor
olmasi

o nedenle hic feofa gerek kalmadadan
freadin dondusu ile yapabilirsiniz istediginiz,
ama her halikarda zaten fread girisiminizin istediginiz kadar kayit
okuyup okumadigini kontrol etmeniz lazim, tam okunan kayit sayisini
veririr.
sonuncusunda 0 veriyor, ama siz kontrol ettirmediginizden ikinci defa
yaziyorsunuz (bir onceki okunan kaydi)

dedigim gibi feofsuz, fread i while dongusunun kosulu olacak sekilde
_de_ yapabilirsiniz

--
-aab
http://www.bayazit.net/alphan