Re: [Linux-programlama] RS485

From: Mehmet K. (memetk@gmail.com)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 16:43:17 EET

Kitap önerisi için teşekkürler. Mesajınız benim diğer mesajlar
arasında boğulmuş, o yüzden kitabı edinmeye fırsatım olmadı.

Şimdi başka bir sorum var.

Linux üzerinde RS485 portu programlama konusunda fikir, referans,
öneri, örnek kod soracağım.

Acil olduğu için hazır bilgiye ihtiyacım var, bu yüzden bu kadar geniş
bir istek belirtiyorum. Tabii referans önerilerine müteşekkir olurum.

Embedded Linux...

Teşekkürler.
Mehmet
TRINOKS