Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 16:43:03 EET

On Tue, 25 Jan 2005 15:04:26 +0200, Umut <linuxlist@gmail.com> wrote:
> Ben cozdum, denemesini de yaptim basarili :)

Evet soylediginiz gayet mantikli .. hemen de denemesini yaptim ama
firebird ayni domain kaydini gorunce .. hata verip cikiyor

Daha dogrusu kullandigim sql api si hatayi gorunce ekrana basip islemi
durduruyor ..
Sanirim birazcik minciklarsam sql api sini .. onun da onune gecebilirim.

Tablom :
CREATE TABLE DOMAINIM (
       DOMAIN_ADI VARCHAR(128) NOT NULL,
       DOMAIN_UZANTI VARCHAR(6) NOT NULL,
       AKTIF INTEGER,
      PRIMARY KEY (DOMAIN_ADI,DOMAIN_UZANTI)
);

seklinde duzenledim .. uzantiyi da dahil ettim .. sonuchta lazim olcak
arti o da primary
cunku ayni domain in com ve net i olabilir .. Bunlarin da kontrolunu
yaptim gayet duzgun
ama dedigim gibi
ayni kaydi bi daha eklemeye kalkinca duruyor benim sevgili C dosyam :)

Neyse cozeriz sanirim ...