Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 12:30:15 EET

Merhaba,

Mon, 24 Jan 2005 11:42:03 +0200 tarihinde Guray SATICI
<guray.satici@gmail.com> soyle yazdi:

GS> Bazi denemeler yaptim ama bana sure cok uzun geldi ...
GS> 10 bin kusur kaydi mysql de denedim .. ve 8 dakika gibi bir sureyle
GS> karsilastim Netice olarak mysql isimi gormeyecek bunun farkindayim.
GS> Cunku bu 5 milyon kayitli table larimdan yaklasik esit 60 kusur olucak
GS> ve ben bu kayitlardaki farklari gunluk olarak almaliyim.
GS> Bu sartlar dogrultusunda .. sql sorgusunu sizce nasil yapmaliyim ki
GS> zaman konusunda buyuk bir kazanc saglayayim ???
Eger fark gunluk olarak aliniyorsa, tabloda bir zaman damgasi tutsaniz da
tarihe gore fark alsaniz? Sirf bunun icin tum kayitlari veritabani
sunucusunun karsilastirmasi anlamsiz geldi.

Hic olmadi binary-log tutup, gunluk olarak rotasyonunu yaparsaniz,
elinizdeki binary-log size o gun degisenleri verecektir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694