Re: [Linux-programlama] PHP 'de değişken problemim ?

From: mohikan (mohi_chan@yahoo.com)
Date: Mon 17 Jan 2005 - 20:09:30 EET

galiba bir windows sistem üzerinde php kurdun

php.ini dosyanın içerisinde
register_globals = On
şeklinde olduğundan emin misin ?

böyle durumlarda kodunu ekleyebilsen ya da bu tür soru soran arkadaşlar kodu sayfaya
ekleyebilse
daha makul cevaplar vermek mümkün

--- Ahmet ERDOGAN <ahmet@orumcekyazilim.com> wrote:

> Merhabalar
>
> + index.php
> |
> |-- anasayfa.php
> |
> |-- diger.php
>
> ben index.php dosyanının içine anayafa.php dosyasını include ederek kullanıyorum.
> ve yine bazı şartlar doğrultusunda diger.php dosyasını include ediyorum.
>
> index'e include ederken sayfayı değişkenle açtırıyorum...
>
> Örnek :
>
> <?php
>
> // Diğer sayfayı index.php'ye gönderme link'i
>
> printf("<a href=\"index.php?sayfa=%s\"> %s"."</a>","diger.php", "Diğer Sayfa");

> [...]

=====
# bildigim tek sey hicbirsey bilmedigim
# The only thing I know is that I know nothing