Re: [Linux-programlama] PHP 'de değişken problemim ?

From: Adem Alp YILDIZ (ademalp@linux-sevenler.org)
Date: Tue 18 Jan 2005 - 09:48:45 EET

Merhaba,

index.php?sayfa=diger.php&degisken1=deger1&degisken2=deger2 seklinde
degisken aktarımı yapabilirsin.

Bu bazı durumlarda güvenlik açıklarına neden olur. Bu şekilde kullanmak
yerine SESSION nesnelerini kullanabilirsin.

Bakınız: http://tr.php.net/manual/en/ref.session.php

Kolay gelsin
Adem Alp YILDIZ

Ahmet ERDOGAN yazmış: