[Linux-programlama] Re: Kabuk Programina Parametre Aktarimi

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Thu 06 Jan 2005 - 17:25:48 EET

Merhaba,

Benim bildigim until, case ve shift komutlari ile cok guzel bir
parametre algilama sistemi yapacaginiz yonunde olup, bunun tek yol
oldugunu dusunuyorum. bildigim kadari ile BASH ile birlikte
parametre algilamak icin ayri bir fonksiyon gelmiyor (ki bence
de gerek yok ya).

Ornek vermek gerekirse:
(Yazidigm bir english-to-english sozluk betiginden, ilgili
parametre algilama satiri.)

# {{{ Check execution parameters
until [ -z "$1" ]
do