[Linux-programlama] Kabuk Programına Parametre Aktarımı

From: Veli (vakcakaya@yahoo.com)
Date: Thu 06 Jan 2005 - 17:11:17 EET

Merhabalar,
bir kabuk program yazmaya çalışıyorum, program
sistemde çalışan süreçlerden parametre ile belirtilen
miktarın üzerinde işlemci veya ram kullanıyorsa
otomatik olarak öldürülecek. Benim sorunum, programa
girilen parametreleri düzgün alamamam. Örneğin
# program -c 96 -m 45 -s 1 -d 20 -p program -e email
-w websayfasi
programın parametreleri böyle olacak. Ben burada
-c'den sonra girilen 96 bilgisini nasıl alacağım.
Döngü kurarak mı alırım, yoksa bunun için benim
bilmediğim ayrı bir yol var mı?

Şimdiden teşekkürler...