Re: [Linux-programlama] PHP Sorusu

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Fri 25 Feb 2005 - 11:40:46 EET

On Thu, 24 Feb 2005 10:46:29 -0000, Erdal YAZICIOÄžLU
<erdal.yazicioglu@gmail.com> wrote:
> basıyor ve altına testlerini yazıyor. Benim istediğim 2 ayrı bölümden 20
> adet test istenmişse, tablonun başına bölümü yazsın altına da ait olduğu
> testleri yazsın..Bunu acaba sql sorgusu ile mi halletmem gerekiyor yoksa PHp
> ile bu sorunu çözebilirmiyim..

Ya yapmak istediginizi tam anlamis degilim ama ..
bu degeri
$onceki = $query_data[bahsettiginiz_alan];
degiskeni ile while in en sonunda atasaniz ..
sonrada .. bu alani yazdirdiginiz sirada

if ($onceki != $query_data[bahset_alan])
    echo "$query_data[bahs._alan]";

seklinde kullanirsaniz ..
sanirim isinizi gorecektir ..

Insallah dogru anlamisimdir vede isinize yarar ..
Iyi calismalar