Re: [Linux-programlama] MySQL Hatası...

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Fri 25 Feb 2005 - 13:07:12 EET

Merhaba,
mysql'in calistiran scriptte mysqld_safe'e --socket=/soket/konumu/mysql.sock
seklinde ekleme yapin. Sizin belirlediginiz yerde mysql.sock
olusturulacaktir. (--socket=/tmp/mysql.sock gibi...) Daha sonra mysql'i
restart edin.

phpmyadmin'in config.inc.php adinda bir ayar dosyasi var. O dosya icerisinde
mysql'e yapilacak baglanti tipini 'tcp' yerine 'socket' olarak verirseniz
probleminiz kalmaz. Eger buna ragmen problem yasiyorsaniz ayni dosyada soket
konumunu belirtebilirsiniz.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

-----

Cum 25 Şub 2005 08:10 tarihinde, VEDAT YILMAZ şunları yazmıştı: