RE: [Linux-programlama] MySQL Hatası...

From: VEDAT YILMAZ (veyilmaz@profilo-telra.com.tr)
Date: Fri 25 Feb 2005 - 10:10:15 EET

Problem tam olarak şu;

Fedora Core 3 ü kurdum, mysql i ve httpd yi başlattım, ardından phpmyadmin
i çalıştırmak istedim fakat aşağıdaki hatayı verdi.

MySQL çıktısı: Yardım

#2002 - Can't connect to local MySQL server through socket
'/var/lib/mysql/mysql.sock' (13)

ardından config dosyasını karıştırmaya başladım ve host kısmındaki localhost
u 127.0.0.1 yaptığımda çalıştığını gördüm..

php ile bir veri tabanı oluşturmak istediğimde de aynı şeyi yapıyor..
localhost yaptığımda bağlanmıyor, ancak 127.0.0.1 yapınca hiç problem yok..
proxy yok, hiç birşey yok.. 2 gecedir uyku uyuyamıyorum.. sadece kendi
bilgisayarımdaki veritabanıma erişmek istiyorum..