Re: [Linux-programlama] Linux'ta görsel programlamaya nasil ve neyle baslamali

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 21:14:04 EET

Merhaba

Şu an daha önce delphi deneyimi olan bir hocamla beraber bir java
projesine başlıyoruz. Kendisi jbuilder ve bu programı öğreten bir kitap
ile öğrenmeye çalışıyor. Jbuilder ile delphi alışkanlığından dolayı
oldukça rahat ettiğini ve hızla mesafe aldığını gözlemledim. Bence
dağıtım bağımsız (hatta platform bağımsız) uygulama geliştirmeniz için
ideal en ideal platform java.

Başlangıç olarak alfa yayınlarının JAVA 2 kitabını önerebilirim.
Bahsettiğim Jbuilder kitabı ise ingilizce. sanırım onuda internetten
bulabilirsiniz. İyi çalışmalar.