[Linux-programlama] tavsiye verebilirmisiniz?

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Tue 15 Feb 2005 - 01:24:06 EET

iyi günler ve kolay gelsin herkese.

Arkadaşlar, hiç bilmediğim bir konuda
kollarımı sıvamak üzereyim,
webmasterlık. Aslında sadece kendi sitemi
yapacağım ama güzel bir site
olmasını istiyorum. ve hazır scriptler
kullanmamayı düşünüyorum. Sitemi
hazırlarken perl, cgi, php ve mysql (eğer
yanlış bir şey yazdıysam ya da
yazarsam konuda ki cahilliğime verin)
kullanmayı düşünüyorum ve hiç bir şey
bilmiyorum diyebilirim. Bu konularda sıfır
yani hiç bilgisi olmayan birisi olarak nereden
başlamalı neler okumalıyım. hangi
yolu izlemeleyim.

Kabul ediyorum en kızdığım
şeyi yapıp, hiç araştırmadan hemen
soru yöneltiyorum ama daha başka bi çok işim
olduğundan bu konuda zaman kaybetmek istemedim.

Umarım yol gösterici birkaç cevap alabilirim.
şimdiden teşekkürler.