Re: [Linux-programlama] başlangıç betikleri

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Sat 12 Feb 2005 - 13:30:32 EET

Merhaba

Öncelikle yardımlarınız için çok teşekkürler. Sorunumu şu şekildeki bir
betikle çözdüm sayılır:

#!/bin/sh
case $1 in
start)
# Java environment variables
export JAVA_HOME=/opt/jdk1.5.0_01
export PATH=$PATH:$JAVA_HOME/bin:$JAVA_HOME/jre/bin
export CATALINA_HOME=/opt/tomcat

echo "TOMCAT BASLIYOR"
/opt/tomcat/bin/startup.sh
;;

stop)
/opt/tomcat/bin/shutdown.sh
echo "tomcat durdu"
;;

esac

Gerçi kapanırken JAVA_HOME değişkenini bulamadığı için shutdown.sh
çalışmıyor ve eğer elle export etmeye çalışırsamda hata alıyorum ama
bunu daha ilerde shutdown.sh betiğini biraz kurcalayarak çözebileceğimi
sanıyorum. İyi çalışmalar.

Cum, 2005-02-11 tarihinde 04:22 -0500 saatinde, Ali Alphan Bayazit