[Linux-programlama] Bash script yardimi

From: Ahmet Tellioglu (ahmtellioglu@gmail.com)
Date: Thu 22 Dec 2005 - 13:43:14 EET

Arkadaslar selam;

Spam filtrelerinden kurtulan bazi spam mail gonderen/alan adresleri
/var/qmail/control/badmailfrom'a manual olarak ekliyorum Qmail'de. Ancak
dogal olarak yasaklanan bu adrese gelmis binlerce mail kuyrukta hala
dagitilamadan duruyor. Komple kuyrukta bekleyen mailleri temizlemek de
istemiyorum. Yasin yaninda kuru da yanmasin diye.

grep @spamci.com */* komutunun ciktisini (yani @spamci.com adresi iceren
tum mailleri) /var/qmail/que/mess klasoru icindeki tum klasorlerde
bulup, silen bir script icin yardim edebilir misiniz?

Bir de mailleri bu sekilde silmemin bir sakincasi olur mu acaba
(kullanicinin bu mailleri hic bir zaman alamamasi disinda tabi...).

simdiden tesekkur herkese...