[Linux-programlama] SUSE 10 MYSQL TR karakter sorunu

From: PROGRAM (mkaya@programlama.com)
Date: Fri 09 Dec 2005 - 14:19:27 EET

MErhabalar,

Neredeyse yüzlerce forum döküman okudum ama hala çözüm yok gibi..

Derdim ise şöyle :

Redhat 9.0 Mysql 3.23.58 den Veri tabanını direk kopayalama yönetimi ile (
db leri alıp oteki ratafa kopyalama ) Suse 10.1 RC1 Mysql 4.1.13 olan
sisteme yapıstırdım. Fakat aşağıdaki cnf ayarlarını yapmama rağmen türkçe
karakter ile oluşturulmus tablo ve filed adlarını görmemekte...içindeki
türkçe verileri düzgün okumamakta...

ne yapabilrim ( neden türkce table ve field kullandın demeyin program ve
veri tabanı 4 yıllık benden önceki eleman öyle yapmış )

kolay gelsin