[Linux-programlama] Linux ve Paralel Port

From: Tugrul Duran (liste@tugrul.org)
Date: Fri 09 Dec 2005 - 13:24:31 EET

Linux ile paralel portu kontrol etmek istiyorum. Kapat, yeniden başlat,
şu servisi bu servisi kapat vs. gibi komutlar gönderip, sıcaklığı, yük
durumunu vs. gibi verileri de lcd panele yansıtmak istiyorum. "Bunu
benim için yapar mısınız" değil de başlangıç için bazı site adresleri
verebilir misiniz? Nereden başlamalıyım falan filan.

Google yaptığımda saçma sapan şeyler çıkıyor. O yüzden bir de size
başımı vurayım dedim, belki daha önce uğraşmış olan vardır.

Dağıtım Debian.
İşlemci Intel.

Saygı, hürmet..